ΓΗΠΕΔΟ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ

Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

ΑΕΚ : Δηλώσεις Τόζερ


Ο Daniel Tozser μεταγράφηκε στην Βελγική Γκενκ. Παρακάτω οι δηλώσεις για την συνεργασία του με την ΑΕΚ :



Daniel Tozser : "Για πάντα στην καρδιά μου"




"Θα ήθελα ειλικρινά να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους της ομάδας με τους οποίους συνεργάστηκα. Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και τη διοίκηση της ομάδας για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη που μου πρόσφεραν από την πρώτη στιγμή. Θέλω να πιστεύω ότι αυτή η εξέλιξη θα με βοηθήσει στην καριέρα μου αλλά παράλληλα είμαι χαρούμενος που η ΑΕΚ έκανε μια καλή διαπραγμάτευση για το σύλλογο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον ξεχωριστό κόσμο της ομάδας με την αγάπη και τη στήριξη που παρέχει πάντα σε αυτή. Ελπίζω κάποια μέρα να επιστρέψω στην ΑΕΚ γιατί για μένα θα έχει πάντα ένα ξεχωριστό κομμάτι στην καρδιά μου. Θα την σκέφτομαι και θα την παρακολουθώ πάντα από όπου κι αν βρίσκομαι. Ευχαριστώ".



Έτσι φεύγουν οι περισσότεροι παίκτες από την ΑΕΚ. Ευχαριστημένοι και δεμένοι με την ομάδα και τον κόσμος της. Και αυτό μου δίνει μεγάλη ικανοποίηση. Μου δίνει μεγάλη ικανοποίηση που δεν φεύγουν όπως φεύγουν οι παίκτες από τον ΠΑΟ οι οποίοι δεν θέλουν ούτε την Λεωφόρο να ξαναδούν ούτε το όνομα Παναθηναϊκός να ξανακούσουν.


Στο καλό Τόζερ και καλή επιτυχία στην νέα σου ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: