ΓΗΠΕΔΟ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Κίνηση Μελισσανίδη - Διοικητικά ΑΕΚ 1


Πράγματι δεν ξέρω καν αν υπάρχει πρόθεση από την πλευρά Μελισσανίδη Ρέστη για ενασχόληση με τα διοικητικά της ΠΑΕ ΑΕΚ. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν είναι αλήθεια τα όσα γράφονται. Γιατί γράφονται πολλά και διάφορα. Ως ΑΕΚτζής όμως θέλω, απαιτώ θα έλεγα, ενα πράγμα να συμβεί : η φημολογούμενη εμπλοκή της όποιας επιχειρηματικής ομάδας να μην ζημιώσει αντί να ωφελήσει την ΑΕΚ. Να ενώσει αντί να διχάσει. Να ενώσει τον κόσμο, να δυναμώσει την ομάδα, να βγει ένα ισχυρό διοικητικό σχήμα. Οποιαδήποτε κίνηση αν επιφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα θα με βρει αντίθετο. Και για να είμαι πιο σαφής, θα με βρεί ως θερμό υποστηρικτή οποιαδήποτε κίνηση που-ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ - αλλά στα έργα και στις προθέσεις θα κάνει το οπαδό της ΑΕΚ να ελπίζει ΒΑΣΙΜΑ, θα βοηθήσει την ομάδα να ΑΦΙΕΡΩΘΕΙ στους στόχους της και να γίνει πιο ΔΥΝΑΤΗ. Να ανέβει πιο ψηλά. Οποιαδήποτε κίνητρα, προθέσεις μα κυρίως ΠΡΑΞΕΙΣ που θα αποσταθεροποιήσουν ΑΝΤΙ να ενισχύσουν την ΑΕΚ σε όλους τους τομείς και στο σύνολό της θα με βρει αντίθετο γιατί εγώ δεν είμαι με τον Ντέμη, δεν είμαι με τον Μελισσανίδη δεν είμαι με κανένα πρόσωπο, αλλά είμαι ΑΕΚ και μόνο ΑΕΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: