ΓΗΠΕΔΟ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

AEK : Ανακοινώθηκε ο Ignacio Scocco !!


Υπέγραψε για τρία χρόνια και ανακοινώθηκε απο την ΑΕΚ ο Ignasio Scocco.

Οι δηλώσεις του μετα την υπογραφή του συμβολαίου :

"«Το όνειρο κάθε Λατινοαμερικάνου ποδοσφαιριστή είναι να αγωνιστεί σε έναν μεγάλο σύλλογο της Ευρώπης και η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη ομάδα.
Όταν ο εκπρόσωπος μου μετέφερε την πρόταση και το ενδιαφέρον της ΑΕΚ, δεν είχα καμία αμφιβολία ότι θέλω να παίξω εδώ. Δεν έχω παρακολουθήσει το ελληνικό πρωτάθλημα αλλά έχω παρακολουθήσει την ΑΕΚ σε παιχνίδια του Champions League και στο UEFA. Πρόκειται λοιπόν για μια δυνατή ομάδα που συμμετέχει πάντα σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις και μάχεται για την κατάκτηση του τίτλου. Σε αυτή την ομάδα θέλω να συμμετέχω.

Θα είναι τιμή για μένα να είμαι συμπαίκτης με έναν ποδοσφαιριστή παγκόσμιας κλάσης, όπως είναι ο Rivaldo. Τον γνωρίζω, τον έχω παρακολουθήσει στα παιχνίδια του Mundial και είναι πρόκληση να αγωνίζομαι μαζί του. Επίσης η παρουσία Αργεντινών παικτών στην ομάδα θα με βοηθήσει πολύ να προσαρμοστώ γρήγορα.
Μου έχουν ήδη πει για το ενδιαφέρον του κόσμου για μένα. Πιστεύω ότι θα ανταποκριθώ στις προσδοκίες των φιλάθλων και είμαι αποφασισμένος να παραδοθώ στη φανέλα αυτής της ομάδας. Έχω έρθει με την πρόθεση να παλέψω για αυτή την ομάδα."


Σχετικά video του Scocco σε προηγούμενο post

Δεν υπάρχουν σχόλια: