ΓΗΠΕΔΟ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

ΑΕΚ : Ανακοινώθηκε ο Μίλαν Λούκατς

Την απόκτηση του Μίλαν Λούκατς ανακοίνωσε και επίσημα σήμερα η ΠΑΕ ΑΕΚ. Ο νεαρός τερματοφύλακας μάλιστα έδωσε κανονικά το παρών και στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας. Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει: "Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον τερματοφύλακα Milan Lukac (4/10/1985) ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας τριών χρόνων. Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο Milan Lukac τόνισε στο aekfc.gr: «Ένα παιδικό όνειρο μου γίνεται πραγματικότητα καθώς κατάφερα να είμαι σε μια από τις μεγαλύτερες ομάδας στην Ευρώπη και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Όλα πήγαν πολύ καλά και τα βρήκα όλα πολύ επαγγελματικά. Χαίρομαι που αποτελώ πλέον μέλος της οικογένειας της ΑΕΚ που διαθέτει τους καλύτερους και πιο ένθερμους οπαδούς που σε κερδίζουν αμέσως. Η αλήθεια είναι ότι ανυπομονώ να βγω στον αγωνιστικό χώρο, να δείξω την ποιότητα μου και να βοηθήσω την ΑΕΚ να γυρίσει στις επιτυχίες. Ανυπομονώ επίσης να εκπληρώσω το δεύτερο παιδικό μου όνειρο, να βοηθήσω κι εγώ ώστε η ομάδα μου να πάρει τουλάχιστον έναν τίτλο. Αισθάνομαι ήδη σαν να βρίσκομαι στο σπίτι μου και σίγουρα πολύ σύντομα θα προσπαθήσω να μάθω και τα ελληνικά».

ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΖΥΚΑ
Πηγή : Δικέφαλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: