ΓΗΠΕΔΟ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Καλώς όρισες !!


Ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Νίκος Θανόπουλος παρουσίασε στη σημερινή προπόνηση στους παίκτες το νέο γενικό διευθυντή της ΑΕΚ, τον Βασίλη Δημητριάδη. Ο πρόεδρος της Ένωσης τον έχρισε το απόλυτο αφεντικό στο ποδοσφαιρικό τμήμα ενώ λίγη ώρα αργότερα ο Βασίλης Δημητριάδης με δηλώσεις του στο επίσημο σάιτ της ΠΑΕ, aekfc.gr έδωσε το στίγμα της επόμενης ημέρας ενώ μίλησε και για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Είμαι ευτυχισμένος που γύρισα στην οικογένεια της ΑΕΚ. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον προπονητή για την τιμή που μου έκαναν να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην αγαπημένη μας ομάδα. Έχουμε εμπιστοσύνη στην αξία των ποδοσφαιριστών μας. Στόχος μας είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και θα κάνουμε τα πάντα για να το πετύχουμε. Όσον αφορά το αυριανό ντέρμπι είμαι βέβαιος ότι με τη βοήθεια των φιλάθλων μας και έχοντας στο μυαλό μου την ατμόσφαιρα στα ντέρμπι, όπως την έχω ζήσει στο παρελθόν στη Νέα Φιλαδέλφεια, θα πανηγυρίσουμε στο τέλος μια μεγάλη επιτυχία».
Πηγή : Δικέφαλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: