ΓΗΠΕΔΟ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Νέμεθ: "Να παίζω, να σκοράρω, να κερδίζω"

Παίκτης της ΑΕΚ και επίσημα είναι απο σήμερα το απόγευμα ο ο Κριστιάν Νέμεθ. Ο Ούγγρος επιθετικός βρέθηκε στα γραφεία της ΠΑς και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με την Ενωση. Έτσι για τον επόμενο ένα χρόνο θα αγωνίζεται στην ΑΕΚ με τη μορφή δανεισμού. O 20χρονος ποδοσφαιριστής (05/01/89) θα φορά το νούμερο 29.
Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της ΑΕΚ, τόνισε στο aekfc.gr: «Ελπίζω να κερδίσουμε το πρωτάθλημα. Αυτό είναι το σημαντικό και για μας και για τους φιλάθλους. Έρχομαι σε έναν μεγάλο σύλλογο, σε μια ωραία πόλη και η ΑΕΚ είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για μένα. Ξέρω ότι υπάρχουν αρκετοί καλοί παίκτες εδώ. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι ένα από τα καλύτερα της Ευρώπης και ελπίζω ότι δεν θα έχω πρόβλημα να προσαρμοστώ». Σε ότι αφορά τους στόχους του, ανέφερε: «Θέλω να παίζω καλά και να σκοράρω πολλά γκολ. Και ελπίζω να βοηθάω την ομάδα μου. Θέλω μόνο να παίζω, να σκοράρω και να κερδίζω», ενώ για τη θέση που του αρέσει να αγωνίζεται: «Παίζω είτε ως δεύτερος επιθετικός, είτε ως επιθετικό χαφ». Καταλήγοντας, τόνισε πως το μυαλό του πλέον βρίσκεται μόνο στην ΑΕΚ. «Έχω συμβόλαιο για άλλα τρία χρόνια με τη Λίβερπουλ, αλλά τώρα μου δίνεται μια καλή ευκαιρία να αγωνιστώ στην ΑΕΚ. Αυτή τη στιγμή είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στην ομάδα μου. Θέλω να παίξω καλά, όχι για να επιστρέψω στη Λίβερπουλ, αλλά για να βοηθήσω την ΑΕΚ. Τα υπόλοιπα δεν τα σκέφτομαι αυτή τη στιγμή».
ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΖΥΚΑ

Πηγή : Δικέφαλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: